اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است پخش زنده دومین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رئیس دیوان عالی کشور: صحبت باید مبتنی بر یک اصول و منطق قابل دفاع باشد

  • کد خبر: ۱۸۵۱۷۰
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
رئیس دیوان عالی کشور: صحبت باید مبتنی بر یک اصول و منطق قابل دفاع باشد
رئیس دیوان عالی کشور گفت: صحبت باید مبتنی بر یک اصول و منطقی باشد که قابل دفاع باشد. در عین حال باب نقد همیشه باز هست و اگر کسی نقدی دارد همه می‌پذیرند، اما بی مبنا صحبت کردن و شایعه پراکنی از مصادیق تشویش اذهان عمومی است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام منتظری رئیس دیوان عالی کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در واکنش به اظهارات احمد توکلی درباره دستمزد اعضای هیات مولدسازی گفت: گفته آقایان باید براساس یک منطق باشد، متاسفانه صحبت‌های گفته شده در هیچ آیین نامه و نه در عمل صحت ندارد.

وی اظهار داشت: انتظار ما از آقایان این است که حرفی که می‌زنند، بر اساس و مبنای یک منطق باشد و آن چه که گفته شده هیچ مبنای قابل قبولی ندارد.

منتظری افزود: نه در آیین نامه چنین چیزی هست و نه در عمل، من البته گله مندم از ایشان که صحبتی که می‌کنند باید توجه داشته باشند ضمن این که ما همه طرفدار شفاف سازی هستیم و به هر کیفیت و نحوی باشد جلوی ویژه خواری‌ها و فساد باید گرفته شود.

رئیس دیوان عالی کشور در ادامه گفت:، اما در عین حال صحبت باید مبتنی بر یک اصول و منطقی باشد که قابل دفاع باشد. در عین حال باب نقد همیشه باز هست و اگر کسی نقدی دارد همه می‌پذیرند، اما بی مبنا صحبت کردن و شایعه پراکنی از مصادیق تشویش اذهان عمومی است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->